مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-23بين الملل

درخواست مجارستان برای بازنگری استراتژی اتحادیه اروپا درباره اوکراین


نخست وزیر مجارستان ضمن آنکه خواستار بازنگری استراتژی اتحادیه اروپا برای تامین مالی اوکراین شد، تاکید کرد که مانع کمک های بیشتر به کی یف خواهد شد، - نخست وزیر مجارستان ضمن آنکه خواستار بازنگری استراتژی اتحادیه اروپا برای تامین مالی اوکراین شد، تاکید کرد که مانع کمک های بیشتر به کی یف خواهد شد، مگر اینکه رهبران این اتحادیه مطمئن شوند که اهدافشان بدون حمایت مستمر ایالات متحده به طور واقع بینانه ای قابل دستیابی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان چنین تهدیدی را در نامه ای به شارل میشل رییس شورای اروپا عنوان کرد.

بنابر آنچه نشریه پالتیکو گزارش داده، اوربان همچنین تصریح کرده که هیچ بحثی در مورد بودجه اوکراین، عضویت این کشور در اتحادیه اروپا یا تحریم های بیشتر علیه روسیه تا زمانی که یک بحث راهبردی برگزار نشود، رخ نخواهند داد.

او در ادامه این نامه نوشته است: شورای اروپا باید اجرا و اثربخشی سیاست های فعلی ما در قبال اوکراین، از جمله برنامه های مربوط به کمک های مختلف را بررسی کند و این بازنگری ها باید در دیدار رهبران اتحادیه اروپا در ماه آینده در بروکسل انجام شود.

نخست وزیر مجارستان با اشاره به ایالات متحده آمریکا، حامی اصلی کی یف و اختلاف نظرها در کنگره این کشور افزود: رهبران اروپایی باید مجددا ارزیابی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجارستان برای بازنگری استراتژی اتحادیه اروپا درباره اوکراین

درخواست مجارستان برای بازنگری استراتژی اتحادیه اروپا درباره اوکراین