مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-18اقتصادي

پیشنهاد ایجاد بورس آب استان های زاگرس نشین به هیات دولت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارائه پیشنهاد بورس آب استان های زاگرس به هیات دولت خبر داد.

- سید علی احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به ظرفیت استان های زاگرس نشین در زمینه تولید انرژی، آب  و جنگل های انبوه و معادن گفت: متاسفانه علی رغم همه ظرفیت ها اما استان های زاگرس نشین دارای مشکلاتی هستند.

استاندار افزود: کهگیلویه وبویراحمد یکی از استان های زاگرس نشین کشور است که هیچ هلدینگ، بانک و سرمایه گذار دولتی در آن سرمایه گذاری نکرده است که این موارد به اطلاع دکتر رییسی رسانده شد و دستور رسیدگی به مشکلات استان های زاگرس نشین را دادند.

وی بیان کرد: در جلسه ای که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و وزیر کشور به صورت جداگانه برگزار شد موضوع اشتغال و سرمایه گذاری نهادها و شرکت های وابسته به دولت در استان مطرح شد و آنها درصدد سرمایه گذاری هستند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع دیگری که مورد توجه استان های زاگرس نشین است و بنا داریم در جلسه با رییس جمهور مطرح کنیم بورس آب برای استان های زاگرس نشین تامین کننده آب است.

احمدزاده عنوان کرد: بنا داریم پیشنهاد عرضه آب در بورس ارائه شود تا استان های حوزه زاگرس بتوانند از این فرصت استفاده کرده و از محرومیت خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایجاد بورس آب استان های زاگرس نشین به هیات دولت

پیشنهاد ایجاد بورس آب استان های زاگرس نشین به هیات دولت