مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-11سياسي

دومین کنگره بین المللی جراحی های زنان برگزار خواهد شد


دومین کنگره بین المللی و پنجمین کنگره کشوری جراحی های کم تهاجمی زنان و آندومتریوز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نشست خبری دومین کنگره بین المللی و پنجمین کنگره کشوری جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز با هدف معرفی اهداف برنامه ها، سخنرانان و نهادهای حامی این کنگره با حضور محمدرضا صادقی رییس پژوهشگاه درمان ناباروری و سقط های مکرر، علی صادقی تبار مدیر مرکز درمانی این پژوهشگاه و خدیجه شادجو دبیر علمی این کنگره برگزار شد.

در ابتدا محمدرضا صادصادقی در خصوص اهمیت برگزاری این کنگره گفت: این کنگره به دلیل ابعاد گسترده و حضور سخنرانان و شرکت کنندگان خارجی به عنوان یک کنگره بین المللی شناخته شده و قرار است صاحب نظران این حوزه آخرین و به روزترین تجربیات و نتایجی که دارند در اختیار پزشکان و مخاطبان قرار دهند.

  وی در ادامه در خصوص فعالیت های پژوهشگاه ابن سینا توضیح داد: پژوهشگاه ابن سینا به عنوان یک مرکز پشرو در حوزه تحقیقات و درمان ناباروری است که بیش از 25 سال سابقه فعالیت در حوزه درمان دارد.

از اولین سال تأسیس تا کنون این پژوهشگاه سعی کرده به صورت سالانه کنگره هایی برگزار کند تا در بحث آموزش و توسعه درمان ناباروری مؤثر باشد که امسال بیست و پنجمین کنگره سالانه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره بین المللی جراحی های زنان برگزار خواهد شد

دومین کنگره بین المللی جراحی های زنان برگزار خواهد شد