مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-25اجتماعي

پایان عملیات جست وجو و انتقال پیکرهای کوهنوردان مفقود شده


محمد قدمی با اشاره به پایان یافتن عملیات جست وجو برای یافتن کوهنوردان گم شده در ارتفاعات لرستان، اظهار داشت: 9 کوهنورد اعزام شده روز گذشته در بهمن اشترانکوه گرفتار شدند.

- محمد قدمی با اشاره به پایان یافتن عملیات جست وجو برای یافتن کوهنوردان گم شده در ارتفاعات لرستان، اظهار داشت: 9 کوهنورد اعزام شده روز گذشته در بهمن اشترانکوه گرفتار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از پایان عملیات جست وجو و انتقال پیکرهای کوهنوردان مفقود شده در اشترانکوه به پزشکی قانونی خبر داد.

  محمد قدمی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به پایان یافتن عملیات جست وجو برای یافتن کوهنوردان گم شده در ارتفاعات لرستان، اظهار داشت: 9 کوهنورد اعزام شده روز گذشته در بهمن اشترانکوه گرفتار شدند.

  وی با بیان اینکه عملیات جست وجو برای یافتن کوهنوردان در اشترانکوه در همان دقایق ابتدایی حادثه انجام شد، افزود: گروه های امدادی پس از یک عملیات نفس گیر توانستند چهار نفر از کوهنوردان مفقود شده را پیدا کنند و آنها را به بیمارستان الیگودرز منتقل کنند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اعزام دو فروند بالگرد امداد و اورژانس به اشترانکوه عنوان کرد: چهار تیم امداد هوایی و یک تیم امداد زمینی نیز به این ارتفاعات اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات جست وجو و انتقال پیکرهای کوهنوردان مفقود شده

پایان عملیات جست وجو و انتقال پیکرهای کوهنوردان مفقود شده