مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-16سياسي

محبت فاطمه زهرا (س) یاری دهنده انسان در زمان مرگ است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: محبت فاطمه زهرا (س) یاری دهنده انسان در زمان مرگ است و خداوند با مدد فاطمه (س) محبان ایشان را دستگیری می کند.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: محبت فاطمه زهرا (س) یاری دهنده انسان در زمان مرگ است و خداوند با مدد فاطمه (س) محبان ایشان را دستگیری می کند.

آیت الله علی خاتمی امروز (شنبه، 25 آذر ماه) در مراسم سخنرانی و عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه شهید روح القدس تیپ 216 زرهی زنجان در جمع کارکنان پایور و وظیفه، اظهار کرد: درباره شخصیت بانوی بزرگ اسلام نمی توانیم آن گونه که حق مهر و بزرگی ایشان است، مطالبی را بیان کنیم.

وی ادامه داد: در روایتی از پیامبر (ص) بیان شده است که خداوند نور فاطمه را قبل از خلقت زمین و آسمان آفرید.

بعد نورانیت زهرا (س) قبل از خلقت زمین و آسمان با قدرت خدا آفریده شد و خلقت انسی ایشان سال چهارم بعثت پیامبر (ص) در مکه مکرمه به دنیا آمد.

او با بیان اینکه یکی از اذکاری که روح ما را آرام نگه می دارد و غذای روح است، یاد خدا، نماز، قرآن و دعا و ذکر پروردگار است، اظهار کرد: یکی از اسامی خداوند سلام است، زمانی که به یکدیگر سلام می کنیم اسم خدا را به زبان می آوریم و برای طرف مقابل آرزوی سلامتی می کنیم و فرد مقابل نیز در پاسخ با گفتن علیکم السلام برای ما آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت فاطمه زهرا (س) یاری دهنده انسان در زمان مرگ است

محبت فاطمه زهرا (س) یاری دهنده انسان در زمان مرگ است