مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:412023-12-08سياسي

دریادار سیاری: رژه 350 بالگردی اقدام بسیار بزرگ هوانیروز ارتش است


امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه سفر به مازندران شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین و جدیدترین دستاوردهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: هوانیروز ارتش با بهره مندی از نیروی انسانی متعهد، انقلابی، توانمند و جوان هر روز دست به نوآوری و خلق کارهای بزرگ می زند.

وی افزود: به تازگی یک رژه 350 بالگردی در منطقه نصرآباد اصفهان به حرکت درآمد که اقدام بسیار بزرگ و پرافتخار بوده است همچنین این مهم نشان از اقتدار و ابهت کشورمان دارد که با تلاش و زحمت شبانه روزی جوانان صاحب علم و دانش محقق شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هم اکنون همه عملیات تعمیر، نگهداری، تعمیرات اساسی و ساخت مهمات هوشمند در هوانیروز ارتش در دست تولید است.

وی با اعلام اینکه مازندران از استان های شاخص کشور است که بزرگان زیادی در هوانیروز داشته و دارد، بیان کرد: همه شهیدان ایران اسلامی عزیز ملت ایران هستند، شهدا جان و خون دادند ولی زیر بار سلطه، ظلم و ستم نرفتند و هیهات من الذله امام حسین(ع) را در علم اثبات کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اعلام اینکه ایران مقابل هر تهدیدی ایستاده و پوزه همه دشمنان را به خاک می مالد، گفت: کشورمان صادرکننده برتر پهپاد و دارای خط تولید فعال ناوشکن، زیردری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: رژه 350 بالگردی اقدام بسیار بزرگ هوانیروز ارتش است

دریادار سیاری: رژه 350 بالگردی اقدام بسیار بزرگ هوانیروز ارتش است