مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:262023-11-22سياسي

«فنس کِشی» جاده «یوزکُشی»؛ درگیر «وقت کُشی»!


سال هاست که علی رغم همه هشدارها و دغدغه هایی که در رسانه ها مطرح می شود، همچنان تصادف یوزپلنگ های ایرانی در جاده میامی- سبزوار رخ می دهد و وضع حفاظت از گونه های حیات وحش کشور انتقادهای فراوانی را به همراه داشته است.

برخی عقیده دارند که وضع حفاظت از حیات وحش کم نظیر ایران به ویژه در زمینه گونه های در معرض خطر انقراض که کم هم نیستند، بسیار نگران کننده است و در صورت تداوم این روند، قطعاً شاهد انقراض این گونه ها خواهیم بود.

فنس کشی جاده مرگ یوزپلنگ های ایرانی علی رغم ادعاهای سازمان حفاظت محیط زیست همچنان گرفتار پاس کاری ماجرا بین دستگاه هایی است که همگی ذیل دولت فعالیت می کنند؛ اما بالأخره این وقت کشی هایی که به یوزکشی منتهی می شود، چه زمانی پایان می یابد؟ 🔻 یوزهای ایرانی همچنان در جاده ها جان می دهند مرگ تأسف آور 10 یوز در 10 سال! سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از مرگ یوزپلنگ های ایرانی در تصادفات جاده ای می گوید: علی رغم تأکیدات مکرر در جلسات تخصصی کمیسیون کشاورزی و فراکسیون محیط زیست مجلس، متأسفانه شاهد اجرای پروژه های نمایشی هستیم و عملاً حفاظت از زیستگاه اصلی رها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فنس کِشی» جاده «یوزکُشی»؛ درگیر «وقت کُشی»!

«فنس کِشی» جاده «یوزکُشی»؛ درگیر «وقت کُشی»!