مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-15بين الملل

حضور چشمگیر پلیس فلسطین در غزه در پی عقب نشینی اشغالگران


افسران پلیس فلسطین یک روز پس از آنکه اعضای «گردان های القسام» پرچم پلیس رژیم صهیونیستی را از ساختمانی در شهر خان یونس پایین آوردند، در جاده ها مستقر شدند.

- افسران پلیس فلسطین یک روز پس از آنکه اعضای گردان های القسام پرچم پلیس رژیم صهیونیستی را از ساختمانی در شهر خان یونس پایین آوردند، در جاده ها مستقر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود نبردهای شدید بین مقاومت و ارتش اشغالگر در چندین منطقه در جنوب و شمال نوار غزه، افسران پلیس فلسطین روز پنجشنبه به طرز چشمگیری در بیشتر مناطق نوار غزه مستقر شدند.

شاهدان عینی به خبرنگار آناتولی گزارش دادند که صدها افسر پلیس در جاده های منطقه الفالوجا در شهرک جبالیا (شمال) و به طور کلی در این شهرک، علاوه بر شهرهای غزه، دیرالبلح در مرکز و خان یونس و رفح در جنوب حضور یافتند.

شاهدان گفتند که پلیس به منظور پیش بینی هرگونه هرج و مرج امنیتی که ممکن است در نتیجه جنگ جاری اشغالگران در نوار غزه رخ دهد، مستقر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آناتولی، پلیس قبلا شهرهای غزه را ترک نکرده بود، اما حضورش این بار در شهرهای نوار غزه محسوس بود.

این یک روز پس از آن صورت می گیرد که اشغالگران یکی از پرچم های پلیس خود را روی ساختمانی در شهر خان یونس به اهتزاز درآورده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چشمگیر پلیس فلسطین در غزه در پی عقب نشینی اشغالگران

حضور چشمگیر پلیس فلسطین در غزه در پی عقب نشینی اشغالگران