مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-19ورزشي

شمسایی: جمعیت زیاد تماشاگران به بازیکنان ما روحیه و اعتماد به نفس داد


حضور تماشاگران در بازی های تدارکاتی به بازیکنان تیم ملی روحیه و اعتماد به نفس بیشتری منتقل کرده البته در گذشته بازیهای تدارکاتی بیشتری داشته ایم اما بدلیل تحریم های ظالمانه کمتر توانسته ایم بازی های تدارکاتی برگزار کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، وحید شمسایی در نشست خبری پس از برتری مقابل تیم فوتسال روسیه، ضمن تشکر  از حضور جمعیت پرشمار در ورزشگاه طوبی لار، اظهار داشت: امشب تماشاگران درجه یک و با معرفت که به واسطه حضور خود انگیزه مضاعفی را به بازیکنان و خود من تزریق کردند.

وی با بیان اینکه برای ما بازی فردا بسیار مهم است زیرا کمتر از پانزده ساعت به آن بازی باقیمانده و پس از آن به دنبال برنامه های آتی خود و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت تیم خواهیم بود، افزود: من فکر می کنم بازیکنان در بازی های سطح اول دنیا دیده خواهند شد و بر این اساس می توانند به تیم های بزرگ لیگ برتری معرفی شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اینکه با پیگیری هایی که از لیگ روسیه داشته ام تیم های لیگ برتری روسیه در دو نیمه 25 دقیقه ای با هم به رقابت می پردازند و فاصله 15 ساعتی تا بازی دوم برای آنها آزاردهنده نخواهد بود، تصریح کرد: ما نیز باید بدانیم که در دنیای حرفه ای برای هر نوع بازی حتی در شرایط سخت آماده شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمسایی: جمعیت زیاد تماشاگران به بازیکنان ما روحیه و اعتماد به نفس داد

شمسایی: جمعیت زیاد تماشاگران به بازیکنان ما روحیه و اعتماد به نفس داد