مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-14حوادث

عاملان کلاهبرداری 120 میلیاردی در گلستان به دام افتادند


فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری متهمان کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی در استان خبرداد و گفت که این افراد از 12 نفر کلاهبرداری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سردار محمدسعید فاضل دادگر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: طی بررسی های اولیه مشخص شد متهمان مغازه ای را در یکی از خیابان های گرگان اجاره و پس از جلب اعتماد مالباختگان، اقدام به خرید مقادیری زیادی محصولات کشاورزی از آن ها کرده اند.

وی با بیان این که متهمان پس از دریافت محصولات هیچ مبلغی به فروشندگان پرداخت نکرده و به مکان نامعلومی متواری شدند، گفت: کارآگاهان با اشراف اطلاعاتی پی بردند این دو متهم در استان تهران اقدام به اجاره مغازه کرده تا به اعمال مجرمانه خود ادامه دهند.

فاضل دادگر با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند، افزود: متهمان در تحقیقات مقدماتی به کلاهبرداری از 12 نفر به مبلغ 120 میلیارد ریال در استان گلستان اقرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان کلاهبرداری 120 میلیاردی در گلستان به دام افتادند

عاملان کلاهبرداری 120 میلیاردی در گلستان به دام افتادند