مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-10بين الملل

تاکید پارلمان اوکراین به اعضای اتحادیه اروپا برای آغاز مذاکرات الحاق


یکی از قانونگذاران اوکراینی گفت، پارلمان قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواسته شده تا از آغاز مذاکرات الحاق اوکراین به این اتحادیه حمایت کنند.

- یکی از قانونگذاران اوکراینی گفت، پارلمان قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواسته شده تا از آغاز مذاکرات الحاق اوکراین به این اتحادیه حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولکسی گونچارنکو قانونگذار اوکراینی همچنین گفت، این درخواست قرار است به پارلمان های ملی و دولت های کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارسال شود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی ادامه داد: 292 قانونگذار از این لایحه حمایت کردند.

پارلمان به صورت قاطع به نفع این لایحه که از کشورهای اتحادیه اروپا و موسسات و نهادهای اروپایی می خواهد تا از آغاز مذاکرات الحاق اوکراین به اتحادیه اروپا حمایت کنند، رای داده است.

در این درخواست همچنین از اتحادیه اروپا خواسته شده تا با تصویب بسته های تحریمی جدید علیه مسکو به روسیه فشار بیاورد، از ثبات مالی کلان اوکراین حمایت کند و کمک نظامی به کی یف را افزایش دهد.

روز جمعه، دنیس شمیهال، نخست وزیر اوکراین گفت، کی یف انتظار دارد که شورای اروپایی در نهایت درباره آغاز مذاکرات الحاق اوکراین به این اتحادیه در روزهای آتی تصمیم گیری کند چون اوکراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید پارلمان اوکراین به اعضای اتحادیه اروپا برای آغاز مذاکرات الحاق

تاکید پارلمان اوکراین به اعضای اتحادیه اروپا برای آغاز مذاکرات الحاق