مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-24فرهنگي

برگزیدگان سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان معرفی شدند


هیئت داوران سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان، ضمن معرفی آثار و تقدیر از هنرمندان برگزیده، نمایش های برتر را برای حضور در جشنواره منطقه ای فجر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در حالی سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان به کار خود پایان داد که نفرات برتر هر بخش با رای هیئت داوران شاملِ نصرالله قادری، حسن سبحانی مینابی و عبدالمحمد سالاری، معرفی شدند.

آرای هیأت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان در بخش خیابانی به شرح زیر است: هیأت داوران به پاس حضور هنرمند پیشکسوت و ارزنده تئاتر استان هرمزگان و همدلی با جوانان از احمد شنبه نیا تقدیر به عمل می آورد.

هیأت داوران به پاس حضور تنها هنرمند خرسال جشنواره، که با تمرکز و دقت در اجرای نمایش یاریگر بودند از سرکار خانم فاطمه بردبار تقدیر به عمل می آورد.

بخش پوستر و بروشور دیپلم افتخار به همراه مبلغ بیست میلیون ریال، به سرکار خانم  آتریسا ناصری برای نمایش باشد وقتی دیگر از شهرستان میناب بخش طراحی طراحی صحنه دیپلم افتخار به همراه مبلغ بیست میلیون ریال، به حبیب اله ناصری و مهدی آشنا برای نمایش باشد وقتی دیگر از شهرستان میناب بخش موسیقی اهدای تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال به آقای مصطفی نظری برای نمایش باشد وقتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان معرفی شدند

برگزیدگان سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان معرفی شدند