مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-30سياسي

چراغ نمایشگاه رینوتکس در تبریز نباید خاموش شود


باید دست به دست هم دهیم تا خدای ناکرده چراغ نمایشگاه رینوتکس که برتری برای تبریز در حوزه های فناورانه و استارتاپی در سطح ملی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در جلسه هماهنگی نمایشگاه رینوتکس با تأکید بر لزوم تلاش دسته جمعی برای برگزاری بهتر نمایشگاه رینوتکس 2023 تبریز، مأموریت اصلی در برگزاری این رویداد فناورانه را زمینه سازی برای رشد و توسعه شرکت های فناور و استارتاپی بخش خصوصی دانست.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه، گنجینه قابل توجهی از تجربه زیستی تلاشگران استان در حوزه فناوری را فراهم کرده که باید قدر دانسته شود.

 استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: درعین حال  نقاط قوت و ضعف نمایشگاه باید آسیب شناسی شود تا بتوان این رویداد فناورانه و استارتاپی را باکیفیت بهتری برگزار کرد.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم تا خدای ناکرده چراغ این نمایشگاه که برتری برای تبریز در حوزه های فناورانه و استارتاپی در سطح ملی است، خاموش نشود.

خرّم تأکید کرد: نگاه به رینوتکس باید ملی و یا محوریت بخش خصوصی باشد و حضور دولت نیز با رویکرد حمایت و بالندگی این رویداد علمی و فناورانه است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: من به بخش خصوصی باور خاص دارم و معتقدم که پویایی اقتصاد به دست بخش خصوصی مقدور بوده و نمایشگاه رین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ نمایشگاه رینوتکس در تبریز نباید خاموش شود

چراغ نمایشگاه رینوتکس در تبریز نباید خاموش شود