مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-21اجتماعي

ضرورت تغییر سبک مطالعه توسط کتابخانه های عمومی


در راستای راهکارهای توسعه کتابخانه های عمومی در مازندران در کتابخانه عمومی نوشهر نشست هم اندیشی اساتید گروه علم اطلاعات و دانش شناسی استان مازندران برگزار شد.

- در نشست هم اندیشی اساتید گروه علم اطلاعات و دانش شناسی استان مازندران تاکید شد ضرورت تغییر سبک مطالعه توسط کتابخانه های عمومی ایسنا/مازندران در راستای راهکارهای توسعه کتابخانه های عمومی در مازندران در کتابخانه عمومی نوشهر نشست هم اندیشی اساتید گروه علم اطلاعات و دانش شناسی استان مازندران برگزار شد.

در این نشست سجاد محمدیان مدیرکل پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های عمومی کشور شامگاه 29 آذرماه با اشاره به سیاست کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر ارتباط بیشتر با دانشگاه ها اظهار کرد: این نشست ها که با اساتید دانشگاه با هدف کمک به افزایش مخاطبان برگزار می شود باید ادامه یابد.

محمدیان از ظرفیت خوب کتابخانه های عمومی کشور به لحاظ فضای فیزیکی خبر داد و گفت: در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار متر مربع مجموعه کتابخانه های عمومی کشور است 8 هزار پرسنل دارد.

وی تعداد کتابخانه های عمومی کشور را بالغ بر 2 هزار و 700 کتابخانه اعلام کرد و یادآور شد: این تعداد حتی از تعداد کتابخانه های عمومی کشور ترکیه که گفته می شود سرانه مطالعه آن بالا است بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر سبک مطالعه توسط کتابخانه های عمومی

ضرورت تغییر سبک مطالعه توسط کتابخانه های عمومی