مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-22اقتصادي

افزایش50 میلیون مترمکعبی استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال به  به 50 میلیون متر مکعب افزایش می یابد.

- مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال به  به 50 میلیون متر مکعب افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد مختاری در مورد طرح بازچرخانی میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز گفت: میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال به 50 میلیون متر مکعب افزایش می یابد.

مختاری یکی از مشکلات کلانشهرها را بحران آب دانست و گفت: به همین دلیل میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال به 50 میلیون متر مکعب افزایش می یابد.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران خاطرنشان کرد: تا پایان سال بیش از 100 بوستان مادر و کودک در مناطق مختلف مورد بهره بـرداری قرار می گیرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، طرح بازچرخانی و استفاده مجدد آب، مجموعه فرآیندهایی است که آب را از منابع مختلف بازیابی کرده، تصفیه و استفاده مجدد می کند و از این آب می توان برای اهداف سودمندی مانند کشاورزی و آبیاری، تأمین آب آشامیدنی، پر کردن آب های زیرزمینی، فرآیندهای صنعتی و احیای محیط زیست، استفاده مجدد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش50 میلیون مترمکعبی استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال

افزایش50 میلیون مترمکعبی استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز تا پایان سال