مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-13سياسي

انصاریان: در روز حساب، مومن و غیرمومن از داخل جهنم عبور می کنند+صوت


طبق آیات قرآن کریم، در روز حساب، مومن و غیرمومن از داخل جهنم عبور می کنند، اما حتی یک مو و یا نخ لباس پرهیزکاران و مومنان سوزانده نمی شود و به سلامت از آن می گذرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد حوزه علمیه، در شب نهم مراسم عزاداری دهه سوم جمادی الاول در حسینیه همدانی ها با بیان اینکه عمل مومن، خیرالعمل است، چرا که این عمل از او صادر می شود، اظهار داشت: قلب مومن یکی از مهم ترین ویژگی های اوست و باید مشخص شود که این قلب حرم چگونه مسائلی است؛ این قلب می بایست در کمال پاکی قرار داشته و یا از آلودگی هایی همچون حسد، کبر، کینه، بخل و .

پاک شده باشد.

فرشتگان در اولین مواجهه با مومنان در بهشت چه می گویند؟ وی با اشاره به آیات قرآن کریم تصریح کرد: در سوره یاسین آمده که وقتی مومن در محشر قرار می گیرد، فرشتگان به استقبال آنها آمده و در اولین کلام می گویند: سلام علیکم ! این سلام علیکم خبری بسیار مهم و لذت بخش برای مومنین است و به این معناست که ای بنده! تو در امنیت کامل هستی.

هنگامی که موعد قیامت فرا می رسد، روح به بدن بازمی گردد و بندگان به سوی پروردگار حرکت می کنند بدین معنا که تمام انسان ها در نزد دادگاه های پروردگار و رسیدگی به اعمال خود حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاریان: در روز حساب، مومن و غیرمومن از داخل جهنم عبور می کنند+صوت

انصاریان: در روز حساب، مومن و غیرمومن از داخل جهنم عبور می کنند+صوت