مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-13سياسي

تدبیری برای بهبود وضعیت نمازخانه ها در مدارس اندیشیده شود


رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: شرایط برگزاری نماز در برخی مدارس مناسب نیست و باید برای بهبود وضعیت نمازخانه ها در مدارس تدبیری اندیشیده شود.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: شرایط برگزاری نماز در برخی مدارس مناسب نیست و باید برای بهبود وضعیت نمازخانه ها در مدارس تدبیری اندیشیده شود.

حجت الاسلام علی یوسفی امروز (چهارشنبه، 22 آذر ماه) در جلسه اقامه نماز جمعه ابهر با بیان اینکه ترویج نماز بنا به آیات قرآن کریم یکی از نشانه های مومنان راستین است، بیان کرد: مفهوم اقامه نیز یک مفهوم اجتماعی است و تنها به معنای یک نماز خواندن انفرادی نیست، بلکه به معنی برپا داشتن است و طوری باید عمل کرد که این موضوع در جامعه تسری پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران است برای ترویج نماز تلاش کنند، ادامه داد: این موضوع هم وظیفه شرعی و هم وظیفه عرفی و قانونی ماست که در فرهنگ سازی و ترویج اقامه نماز و فراهم کردن زمینه های برپا داشتن این فریضه الهی تلاش کنیم.

یوسفی با توضیح اینکه امسال اجلاس سراسری نماز که بزرگ ترین اجلاس فرهنگی و مذهبی کشور است دی ماه به میزبانی زنجان برگزار می شود، افزود: این اجلاس با حضور رییس جمهوری و مسؤولان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیری برای بهبود وضعیت نمازخانه ها در مدارس اندیشیده شود

تدبیری برای بهبود وضعیت نمازخانه ها در مدارس اندیشیده شود