مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-22دانش

آغاز به کار مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان


مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت جهاددانشگاهی استان زنجان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت جهاددانشگاهی استان زنجان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان برگزار می شود.

در مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، 46 تیم از دانشگاه های سراسری زنجان، علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، آزاد اسلامی واحد زنجان و ابهر، پیام نور واحد استان زنجان و شهرستان خدابنده، فنی وحرفه ای الغدیر و قائم، دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا (س) و شهید بهشتی زنجان ثبت نام کرده اند که پس از اتمام مهلت ثبت نام که تا 25 آبان سال جاری ادامه داشت، عنوان گزاره های تیم ها و زمان مسابقات بر اساس قرعه کشی مشخص شد.

مرحله اول این دوره از مسابقات، طی روزهای 29 و 30 آبان و اول آذر ماه سال جاری در سالن اجتماعات استاد روزبه دانشگاه زنجان از ساعت 14 تا 19 برگزار خواهد شد که بعد از برگزاری این مرحله و مشخص شدن تیم های صعودکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان

آغاز به کار مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان