مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 00:252023-12-04اجتماعي

احیای اتاق های تکنولوژی در مدارس ابتدایی استان سمنان


معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اتاق های تکنولوژی با هدف تنوع بخشی به محیط های یادگیری در مدارس ابتدایی استان سمنان، طراحی و احیا می شود.

- ایسنا/سمنان معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اتاق های تکنولوژی با هدف تنوع بخشی به محیط های یادگیری در مدارس ابتدایی استان سمنان، طراحی و احیا می شود.

آرزو مرادی نسب معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان 13 آذرماه از تنوع بخشی به محیط های یادگیری و طراحی اتاق های تکنولوژی در مدارس ابتدایی استان، خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن اهداف عملیاتی 6 و 14 سند تحول بنیادین و با توجه به حصول 70 درصد یادگیری دانش آموزان از محیط غنی، توسعه و بهسازی محیط های آموزشی با احیاء اتاق تکنولوژی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که محیط یادگیری دانش آموزان باید از کلاس های درس به سمت تنوع و پویایی سوق پیدا کند، افزود: وظیفه آموزش و پرورش، خلق موقعیت های یادگیری و ایجاد زمینه های متنوع کسب تجارب دسته اول است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اتاق های بازی، سایت، کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه های موضوعی و.

از سنوات گذشته در مدارس ابتدایی وجود داشته؛ اما بررسی های میدانی نشان می دهد که به این محیط های یادگیری، توجه کافی نشده و این تجهیزات در برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای اتاق های تکنولوژی در مدارس ابتدایی استان سمنان

احیای اتاق های تکنولوژی در مدارس ابتدایی استان سمنان