مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-19بين الملل

مقام فلسطینی: اسراییل در کرانه باختری دست به نسل کشی می زند


معاون استانداری جنین در کرانه باختری گفت که اسراییل عامدانه در حال تخریب شهرهای کرانه باختری است، هرچیزی که نشانی از زندگی داشته باشد را منهدم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، از ابتدای آغاز جنگ در غزه، ساکنان کرانه باختری نیز با حداکثر وسع خود در حال مبارزه با اشغالگران هستند و روزی نیست که تعدادی از فلسطینی ها به شهادت نرسند یا با اسارت گرفته نشوند.

منصور السعدی معاون استانداری جنین، جایی که اوج مبارزات جوانان فلسطینی در شمال کرانه باختری جریان دارد، به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که حملات شدید نظامیان اسراییلی به شهرها، روستاها و اردوگاههای فلسطینی نشین همچنان ادامه دارد و اشغالگران دهها نفر را به شهادت رسانده و تاکنون فقط در استان جنین 500 فلسطینی را بازداشت کرده اند.

به گفته این مقام فلسطینی، اسراییل عامدانه در حال تخریب گسترده زیرساخت ها در کرانه باختری است، از خیابان ها و شبکه آبرسانی و شبکه برق  و هرچیزی که نشانی از زندگی داشته باشد را از بین می برد که این شرایط موجب کوچ اجباری آن ها و رها کردن محل زندگیشان شده است.

السعدی، همچنین گفت که حضور بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در جنین و تشبیه فلسطینی ها به نازی ها دو هدف اصلی دارد؛ اول اینکه می خواهد به جامعه اسراییلی که اکنون از نتانیاهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام فلسطینی: اسراییل در کرانه باختری دست به نسل کشی می زند

مقام فلسطینی: اسراییل در کرانه باختری دست به نسل کشی می زند