مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 19:372023-11-30پزشكي

مزایای استفاده از نان کامل تشریح شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خواستار آگاه سازی در خصوص مزایای استفاده از نان کامل در جامعه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در سومین مجمع سلامت استان بر لزوم آگاهی بخشی و فرهنگسازی توسط متخصصان حوزه بهداشت و درمان در مورد مزایای مصرف نان کامل تاکید کرد و افزود: مسئولان در خصوص تولید نان کامل خوب عمل نکردند؛ اما پزشکان باید بی محابا این مهم را مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه پزشکان باید به آگاه سازی مردم در خصوص مزایای استفاده از نان کامل و پیامد مصرف نان بی کیفیت بپردازند گفت: سلامت مهم ترین مؤلفه در تمام ادوار بوده و با توجه به اقداماتی که در حوزه این حوزه صورت گرفته پیشرفت این حوزه قبل و بعد از انقلاب قابل قیاس نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان از پیش از انقلاب تاکنون در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت چشمگیری داشته، عنوان کرد: قبل از انقلاب فقط یک بیمارستان آن هم در حد خدمات یک درمانگاه با تعداد محدودی پزشک هندی و پاکستانی در استان فعال بود.

وی با بیان اینکه امروز در شهر همدان بیش از 500 دانشجوی بین الملل مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: با وجود پیشرفت چشمگیر حوزه درمان و بهداشت اما در برخی از حوزه ها نیازمند تلاش و اقدامات بیشتری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای استفاده از نان کامل تشریح شود

مزایای استفاده از نان کامل تشریح شود