مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-02اقتصادي

دستور صریح استاندار قم برای برخورد با گران فروشان


قیمت کالاها باید توسط اتحادیه مشخص شود و به تمامی فروشگاه ها و مغازه های استان ابلاغ شود، سازمان تعزیرات هم وظیفه بازرسی را برعهده خواهد داشت و کاسبانی که متخلف باشند را با مبلغ حداکثری 40 میلیون تومان جریمه کنند تا درس عبرتی برای کاسبان متخلف دیگر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد آقامیری عصر امروز در نشستی با روسای اتحادیه های زیرمجموعه اتاق اصناف استان قم اظهار کرد: تمام اصناف و مغازه هایی که در همه حوزه ها فعالیت می کنند باید برای فروش همه کالاها فاکتور صادر کنند و اگر رعایت نکنند طبق قانون مجازات می شوند.

استاندار قم تصریح کرد: فاکتوری که صادر می شود باید بر اساس قیمت اتحادیه ثبت شود تا ما بتوانیم با قیمت های نوسانی مبارزه کنیم و مقابل گران فروشان اقدام کنیم و به شدت هم با فرد تخلف کننده برخورد خواهیم کرد.

وی در بیان نحوه تعیین قیمت کالاها گفت: قیمت کالاها باید توسط اتحادیه مشخص شود و به تمامی فروشگاه ها و مغازه های استان ابلاغ شود، سازمان تعزیرات هم وظیفه بازرسی را برعهده خواهد داشت و کاسبانی که متخلف باشند را با مبلغ حداکثری 40 میلیون تومان جریمه کنند تا درس عبرتی برای کاسبان متخلف دیگر شود.

استاندار قم بابیان این که ما باید امنیت اقتصادی را به شهرمان برگردانیم، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین موردهایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور صریح استاندار قم برای برخورد با گران فروشان

دستور صریح استاندار قم برای برخورد با گران فروشان