مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-29اقتصادي

همه صاحبان مشاغل موظف به ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی هستند


سامانه مؤدیان مالیاتی یک سایت بسیار پر کاربرد است که برای ثبت اظهارنامه های مختلف مالیاتی، صورت حساب ها و فاکتورها مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی صاحبان مشاغل مختلف موظف هستند که در این سامانه ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در کارگاه آموزشی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در جمع مدعوین و خبرنگاران که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار شد، با بیان اینکه سامانه مؤدیان مالیاتی یکی از سامانه های دولتی و بسیار کارآمد است که جهت سامان دهی به مشکلات و رسیدگی های مالیاتی راه اندازی شده است، گفت: این سامانه نقش بسزایی در جلوگیری از فرارهای مالیاتی دارد و رسیدگی به کارها را راحت تر و خطاهای پرونده های مختلف را هم کاهش داده است.

جعفر احسانی مهر افزود: سامانه مؤدیان مالیاتی یک سایت بسیار پر کاربرد است که برای ثبت اظهارنامه های مختلف مالیاتی، صورت حساب ها و فاکتورها مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی صاحبان مشاغل مختلف موظف هستند که در این سامانه ثبت نام کنند.

فرارهای مالیاتی در حال رصد دقیق است احسانی مهر با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که این اواخر به شدت گریبانگیر سازمان امور مالیاتی کشور شده، فرارهای مالیاتی افراد مختلف بوده است، ادامه داد: این سایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه صاحبان مشاغل موظف به ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی هستند

همه صاحبان مشاغل موظف به ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی هستند