مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:412023-12-11اقتصادي

پرداخت 28 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بدون ضامن در کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسام الدین اسعدی صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها که به مناسبت سالگرد تاسیس این بانک برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ قرض الحسنه در سوره های قرآنی و روایات متعددی به آن اشاره شده است و این بانک در راستای عنل به این ارزش ها فعالیت می کند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کردستان تصریح کرد: این بانک در کردستان 14 شعبه و یک باجه در سروآباد دارد و صرفا یک بانک قرض الحسنه است که هیچگونه فعالیت اقتصادی ندارد.

وی اعلام کرد: تمام فعالیت های این بانک قرض الحسنه است و هیچ عقود دیگری در این بانک وجود ندارد هر چند با این روند تحول خوبی در کردستان ایجاد کرده است.

به گفته اسعدی، بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته است 12 درصد سهم نقدینگی کردستان را جذب کند.

وی اعلام کرد: 28 هزار فقره تسهیلات بدون ضامن به مبلغ بیش از 6 هزار و 943 میلیارد ریال در بازه زمانی یکسال اخیر در استان کردستان پرداخت کرده ایم و این در راستای فقرزدایی و تامین نیاز مستمندان و نیازمندان بوده است.

وی به طرح کالاکارت بانک قرض الحسنه مهر ایران اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح، بدون سپرده گذاری تا سقف 150 میلیون تومان تسهیلات به متقاضی پرداخت می شود و این صرف برای خرید کالای ایرانی و در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 28 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بدون ضامن در کردستان

پرداخت 28 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بدون ضامن در کردستان