مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 19:052023-11-22بين الملل

شکایت ایلان ماسک از ناظر رسانه ای حامی اسراییل


شرکت ایکس به دلیل انتشار گزارشی از سوی ناظر رسانه «میدیا مترز » در مورد تبلیغات در کنار محتوای مخالف با اسراییل، از آن شکایت کرد و گفت این گزارش پلتفرم را بدنام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی ایکس روز دوشنبه از گروه ناظر رسانه میدیا مترز شکایت کرد و گفت که این سازمان پس از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه تبلیغات برندهای بزرگ در کنار پست های مخالف اسراییل وجود دارند، پلتفرم را بدنام کرده است.

میدیا مترز روز پنجشنبه گذشته مقاله ای با اسکرین شات هایی منتشر کرد که نشان می دهد تبلیغات آی بی ام، اپل، اراکل و دیگر شرکت ها در کنار محتوای ضد اسراییلی ظاهر می شوند.

ایکس از زمانی که میدیا مترز این گزارش را منتشر کرده خشمگین است و گفته این باعث شده تا آی بی ام، کامکست و چندین شرکت دیگر در پاسخ به آن، تبلیغات را در این پلتفرم متوقف کنند.

 ایکس طی شکایتی که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در تگزاس ارائه شده است، گفته که میدیا مترز با استفاده از حساب ها یا کاربرانی را که به تولید محتوای حاشیه ای معروف هستند طوری وانمود کرده که تبلیغات در کنار محتواهای ضد اسراییلی مشخص می شوند.

این دادخواست رسانه ها را به مداخله در قرارداد، تحقیر کسب وکار و  ایجاد مشکل اقتصادی احتمالی برای ایکس متهم می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ایلان ماسک از ناظر رسانه ای حامی اسراییل

شکایت ایلان ماسک از ناظر رسانه ای حامی اسراییل