مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-13سياسي

لزوم تخصیص زمین جهت احداث پست 63 کیلوولت خشکبیجار


پروژه احداث پست فوق توزیع خشکبیجار با توجه به مطالبات به حق مردم منطقه، از پروژه های مهم و ضروری بوده که علی رغم رایزنی ها و پیگیری های متعدد، - ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: پروژه احداث پست فوق توزیع خشکبیجار با توجه به مطالبات به حق مردم منطقه، از پروژه های مهم و ضروری بوده که علی رغم رایزنی ها و پیگیری های متعدد، به دلیل عدم امکان تامین زمین، تا کنون عملیات اجرایی آن میسر نشده است.

محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان امروز، 22 آذرماه در دیدار با فرماندار شهرستان رشت، اظهار کرد: شرکت برق منطقه ای گیلان برای عبور موفق از اوج بار سال 1403، پروژه های مهمی را در دستور کار دارد.

وی افزود: با توجه به تجربیات موجود، مساعدت، همکاری و حضور میدانی مسئولان استانی از جمله فرماندار شهرستان رشت به دلیل نقش مهم و حساسی که در راستای رفع موانع و سرعت بخشیدن در اجرای پروژه ها دارند، بسیار مفید و مهم می باشد.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان تصریح کرد: پروژه های پست 230 کیلوولت غرب رشت، پست سنگر و خشکبیجار از جمله این پروژه های مهم و حساس بوده که همدلی و مساعدت فرمانداری را بیش از پیش می طلبد.

دشت بزرگ ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم که همکاری مسئولان در اجرای پروژه ها، نقش بسزایی در به ثمر نشستن آنها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تخصیص زمین جهت احداث پست 63 کیلوولت خشکبیجار

لزوم تخصیص زمین جهت احداث پست 63 کیلوولت خشکبیجار