مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-28سياسي

جانمایی 26هزار هکتار از اراضی منطقه آزاد بوشهر


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: عملیات جانمایی برای 26هزار هکتار از اراضی منطقه آزاد بوشهر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدرضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص توسعه اسناد رسمی و اجرای قانون حد نگار در حوزه اراضی کشاورزی و منابع طبیعی، اظهار داشت: این اقدامات باعث شفاف سازی در رابطه با وصول مالیات، جلوگیری از جعل، جنگل خواری، کوه خواری و مقابله با پولشویی شده است.

وی افزود: در این راستا طی عملیات جهادی کل اراضی منابع طبیعی به وسعت یک میلیون و 712 هزار هکتار در سطح استان در سامانه جامع املاک جانمایی شده که از این میان یک میلیون و 672 هزار هکتار معادل 99 درصد تثبیت و سند مالکیت آن صادر شده است.

بزرگمهر از آغاز عملیات تطبیق، مستندسازی و تهیه نقشه اراضی کشاورزی و باغات برای 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات، دیگر نیازی به حضور کشاورزان برای تهیه نقشه و تحویل اسناد هویتی و مالکیتی خود به واحدهای ثبتی مستقر در مرکز شهرستان ها نیست.

وی ادامه داد: با قراردادی که با شرکت های نقشه برداری انجام شده و هماهنگی با فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها قرارگاهی با نام سردار شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی 26هزار هکتار از اراضی منطقه آزاد بوشهر

جانمایی 26هزار هکتار از اراضی منطقه آزاد بوشهر