مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:202023-12-13سياسي

دو پرونده مهم قضایی خواف به زودی تعیین تکلیف می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: به زودی دو پرونده مهم قضایی شهرستان خواف تعیین تکلیف می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: به زودی دو پرونده مهم قضایی شهرستان خواف تعیین تکلیف می شود.

سید امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از معادن سنگ آهن سنگان و دادگستری شهرستان خواف در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دو پرونده مهم قضایی خواف شامل معادن امیر سنگان و قنات نوده خواف در آستانه تعیین تکلیف قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: از ابتدای مردادماه امسال و همزمان با ورود رییس کل جدید دادگستری استان خراسان رضوی، طی یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند از تمام دادگستری های شهرستان ها و حوزه های قضایی استان بازدید می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه درصدد رفع مشکلات درون سازمانی و برون سازمانی تمام دادگستری های شهرستان ها هستیم، عنوان کرد: بخشی از مشکلات مربوط به مسائل درون سازمانی و منابع انسانی و موضوعات سخت افزاری و نرم افزاری هستند.

بخش دیگری مربوط به پرونده های موجود می شود که باید بتوانیم هر چه زودتر آنها را تعیین تکلیف کنیم یا در رسیدگی به آن سرعت دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پرونده مهم قضایی خواف به زودی تعیین تکلیف می شود

دو پرونده مهم قضایی خواف به زودی تعیین تکلیف می شود