مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-05اقتصادي

تولید نفت آمریکا برای عربستان تهدیدکننده شد


تولید نفت آمریکا در سپتامبر، برای دومین ماه متوالی رکورد جدیدی را ثبت کرد و چالش پیش روی عربستان سعودی و شرکایش در اوپک پلاس را که تولید خود را برای افزایش قیمت محدود کرده اند، - تولید نفت آمریکا در سپتامبر، برای دومین ماه متوالی رکورد جدیدی را ثبت کرد و چالش پیش روی عربستان سعودی و شرکایش در اوپک پلاس را که تولید خود را برای افزایش قیمت محدود کرده اند، نمایان ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تداوم محدودیت داوطلبانه تولید اوپک پلاس از سه ماهه چهارم سال 2022، به تولیدکنندگان آمریکایی کمک کرده و مانع افت شدیدتر قیمت ها شده و سهم بیشتری از بازار را نصیب آنها کرده است.

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت و میعانات گازی آمریکا در سپتامبر نسبت به ماه اوت، 224 هزار بشکه در روز افزایش یافت و به 13.

24 میلیون بشکه در روز رسید.

تولید نفت و میعانات گازی آمریکا طی سه ماه گذشته، 342 هزار بشکه در روز افزایش یافته و 750 هزار بشکه در روز بالاتر از سال گذشته بوده است.

رشد چشمگیر تولید داخلی، در افزایش ذخایر نفت و کاهش قیمت ها از ابتدای سه ماهه چهارم تاکنون موثر بوده است.

در ماه میلادی گذشته، تولید در آب های فدرال خلیج مکزیک (108 هزار بشکه در روز) و آلاسکا (19 هزار بشکه در روز) و همچنین در 48 ایالت آمریکا (97 هزار بشکه در روز) افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت آمریکا برای عربستان تهدیدکننده شد

تولید نفت آمریکا برای عربستان تهدیدکننده شد