مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-30پزشكي

افزایش بستری بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در آذربایجان شرقی


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش بستری بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در استان خبر داد.

- مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد افزایش بستری بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش بستری بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در استان خبر داد.

سیمین خیاط زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه حدود 23 الی 25 درصد نمونه های مثبت، آنفلوآنزا است، گفت: تعدادی کووید19 مثبت هم وجود دارد که نسبت به آنفلوآنزا کمتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ویروس هایی که باعث ایجاد موارد مشابه به سرماخوردگی می شوند همچنان در چرخه هستند.

وی با بیان اینکه آنفلوآنزا در بین کودکان و دانش آموزان بیشتر بوده و این روند احتمال دارد تا اواخر آذرماه ادامه پیدا کند، گفت: توصیه می کنیم دانش آموزانی که دارای علائم هستند در مدرسه حضور پیدا نکنند و بعد از گذراندن دوره ی حاد بیماری حتما با ماسک در مدرسه حضور یابند.

خیاط زاده با بیان اینکه افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند با ماسک در فضاهای بسته حضور پیدا کنند، افزود: این افراد و به ویژه مادران باردار باید نسبت به تزریق واکسن آنفلوآنزا اهتمام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بستری بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در آذربایجان شرقی

افزایش بستری بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در آذربایجان شرقی