مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-10دانش

دغدغه جهاد دانشگاهی کمک به توسعه و پیشرفت البرز است


دغدغه جهاد دانشگاهی کمک به توسعه و پیشرفت استان با استفاده از ظرفیت های این نهاد انقلابی در حوزه های آموزشی، - ایسنا/البرز سرپرست جهاد دانشگاهی البرز گفت: دغدغه جهاد دانشگاهی کمک به توسعه و پیشرفت استان با استفاده از ظرفیت های این نهاد انقلابی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال و تجاری سازی فناوری است که همه این ظرفیت ها می تواند در پیشبرد اهداف استان موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال نوری روز یکشنبه 19 آذرماه در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به نوعی واحد R&D (تحقیق و توسعه) البرز است و امیدوارم بتوانیم در این حوزه به عنوان بازوی مراکز تحقیقی و پژوهشی، ادارات و سازمان های استان اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در انجام طرح های پژوهشی و تحقیقی روی زمین مانده کارنامه درخشانی دارد، توضیح داد: جهاد دانشگاهی با انجام پژوهش و به ویژه تحقیقات خلاق و مبتکرانه توانسته خود را در کشور و بلکه در بعضی از پژوهش ها در دنیا مطرح کند.

این مسئول تصریح کرد: این نهاد همواره در حال به روزرسانی فعالیت های خود است و در مقاطع مختلف بر حسب نیازهای روز، به برخی از حوزه های پژوهشی ورود کرده و وقتی نیاز جامعه نسبت به کار در این حوزه ها کمتر شد، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه جهاد دانشگاهی کمک به توسعه و پیشرفت البرز است

دغدغه جهاد دانشگاهی کمک به توسعه و پیشرفت البرز است