مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-17سياسي

صبر و استقامت، اصول نگهداری دستاوردهای شهداست


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اهمیت تداوم راه شهدا گفت: امروز اگر در برابر توطئه هایی که در دستگاه های تبلیغاتی دشمن وجود دارد، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اهمیت تداوم راه شهدا گفت: امروز اگر در برابر توطئه هایی که در دستگاه های تبلیغاتی دشمن وجود دارد، صبر و مقاومت را از دست دهیم، دستاوردهای شهدا را از دست خواهیم داد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 26 آذرماه در مراسم تشییع شهدای گمنام که در شیراز برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، خطاب به مردم شهر شیراز گفت: همه شما ارادتمند شهدا و اهل بیت(ع) هستید چرا که با بر دوش گذاشتن شهدای زهرایی حرکت کردید و به میدان آمدید تا یاد حضرت زهرا(س) را در اذهان تمام جهانیان زنده کنید و به شهدا احترام بگذارید.

وی با بیان اینکه بعضی از این شهدا مربوط به عملیات والفجر هستند و وقتی به نبرد حرکت کردند رمز عملیاتشان یا فاطمه الزهرا (س) بود،افزود: شهدای والفجر 8 با یاد زهرا طاهره(س) رزم کردند و فتح، پیروز و ظفر را برای این امت به ارمغان آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه بنیان گذار مکتب مقاومت حضرت زهرا(س) بود، افزود: حضرت فاطمه (س) الگو و اسوه تمام بانوان است چرا که سراسر صبر، استقامت، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر و استقامت، اصول نگهداری دستاوردهای شهداست

صبر و استقامت، اصول نگهداری دستاوردهای شهداست