مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-16سياسي

امام جمعه کرمانشاه: برکت اجتماع بزرگ دختران فاطمی، در توسل به حضرت زهرا(س) است.


حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز شنبه 25 آذرماه در اجتماع بزرگ دختران فاطمی گفت: بهترین الگوی عالم برای بانوان مسلمان وجود مقدس حضرت فاطمه(س) است چراکه آن بانوی باعظمت جامع تمام خوبی های عالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز شنبه 25 اذرماه در اجتماع بزرگ دختران فاطمی که در تالار انتظار برگزار شد، ضمن پربرکت خواندن توسل به حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اجتماع حول محور نام فاطمه زهرا(س) و شهدای والامقام نشان دهنده مسیر و راهی است که شما انتخاب کرده اید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تصریح جایگاه رفیع حضرت رسول اکرم(ص)، عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) رحمت للعالمین بود؛ یعنی همه ی وجودش برای همه ی عالم رحمت و محبت بود و وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) دقیقاً انعکاس شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) بود.

*با شهدا عهد می بندیم که تا جان در بدن داریم، در راهشان حرکت کنیم.

وی اجتماع بانوان فاطمی را فرصتی مناسب برای توسل به حضرت صدیقه طاهره(س) خواند و خطاب به آن حضرت بیان کرد: ما در اجتماع امروز می خواهیم با مادر بزرگوارمان حضرت زهرای اطهر(س) درخواست های مهمی را مطرح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه: برکت اجتماع بزرگ دختران فاطمی، در توسل به حضرت زهرا(س) است.

امام جمعه کرمانشاه: برکت اجتماع بزرگ دختران فاطمی، در توسل به حضرت زهرا(س) است.