مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-27فرهنگي

خانواده جوزانی در قابی برای «شیر سنگی» پس از سال ها


مسعود جعفری جوزانی کارگردان، سحر جعفری جوزانی بازیگر و فتح الله جعفری جوزانی تهیه کننده برای فیلم «شیر سنگی» پس از سال ها در یک قاب قرار گرفتند.

- مسعود جعفری جوزانی کارگردان، سحر جعفری جوزانی بازیگر و فتح الله جعفری جوزانی تهیه کننده برای فیلم شیر سنگی پس از سال ها در یک قاب قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، جلسه اکران اختصاصی و نقد و بررسی فیلم سینمایی شیر سنگی The Stone Lion به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی توسط انجمن حقوق شناسی و گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی از منظر مردم شناسی، جامعه شناسی، فلسفه حق و حقوق عمومی؛ با حضور این کارگردان سینما، علیرضا شجاع نوری بازیگر این اثر سینمایی، فتح الله جعفری جوزانی تهیه کننده، مترجم و پژوهشگر سینمایی، سحر جعفری جوزانی بازیگر این اثر در خانه اندیشمندان علوم انسانی در شهر تهران برگزار شد.

بعد از اکران فیلم سینمایی شیر سنگی ، دکتر علیرضا غریب دوست دبیر انجمن حقوق شناسی و گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، دل نوشته ای که به صورت اختصاصی برای مسعود جعفری جوزانی و این مراسم به رشته تحریر در آورده بود، قرائت کرد و در ادامه دکتر مصطفی ملکیان پژوهشگر، دین پژوه و استاد فلسفه و اخلاق، دکتر سجاد فتاحی جامعه شناس و پژوهشگر، دکتر حسن وکیلیان دانشیار دانشکده حقوق و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده جوزانی در قابی برای «شیر سنگی» پس از سال ها

خانواده جوزانی در قابی برای «شیر سنگی» پس از سال ها