مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-11اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی استادیوم ورزشی آزادشهر/ گازرسانی به 7 روستای شهرستان


فرماندار آزادشهر با بیان اینکه بسیاری از پروژه های مصوب سفر نخست رییس جمهور به استان گلستان در این شهرستان تکمیل شده است، افزود: برای اتمام پروژه های باقیمانده از اعتبارات مصوب سفر دوم بهره مند خواهیم شد.

- ایسنا/گلستان فرماندار آزادشهر با بیان اینکه بسیاری از پروژه های مصوب سفر نخست رییس جمهور به استان گلستان در این شهرستان تکمیل شده است، افزود: برای اتمام پروژه های باقیمانده از اعتبارات مصوب سفر دوم بهره مند خواهیم شد.

سید جواد کریمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کل پروژه ها و طرح های مصوب سفر نخست رییس جمهور به استان گلستان در شهرستان آزادشهر بیش از 50 درصد است، اظهار کرد: مبلغ کل اعتبار تخصیص یافته تا آبان 1402 حدود 3 هزار و 500 میلیارد ریال یعنی 52 درصد از کل اعتبار مصوبات بوده و قطعاً این رقم هم اکنون افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه همه پروژه های اداره آموزش و پرورش در این شهرستان به اتمام رسیده است، ادامه داد: تکمیل سالن ورزشی مکتب الزهرا (س) و تأمین سیستم های گرمایشی و تجهیز هنرستان از جمله اقداماتی بود که در این حوزه صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان آزادشهر با تأکید بر اینکه در حوزه مسکن، طرح ایمن سازی روستای نرگس چال اجرا شده است، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، پیشرفت 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی استادیوم ورزشی آزادشهر/ گازرسانی به 7 روستای شهرستان

پیشرفت 70 درصدی استادیوم ورزشی آزادشهر/ گازرسانی به 7 روستای شهرستان