مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-03اقتصادي

کاشت 10 هزار اصله نهال در مازندران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران _ ساری گفت: همزمان با سراسر کشور حدود 10 هزار اصله نهال در 11 شهرستان حوزه اداره کل ساری در سطحی حدود 8/2 نهالکاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید علی علوی امروز یکشنبه 12 آذر ماه در حاشیه آغاز طرح کاشت درخت که در محل صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، اظهار کرد: اولویت در این طرح احیا و غنی سازی، حفظ پوشش طبیعی، حفظ کاربری اراضی منابع طبیعی، مقابله با بیابان زایی و سپس توسعه است.

وی افزود: باید از زمین های کم بازده به خصوص حاشیه جاده ها، آب بندان ها، خیابان ها و پارک های شهری بیشترین بهره را ببریم .

علوی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه طرح های زراعت چوب و توسعه فضای سبز، نهال های جنگلی اعم از پهن برگ و سوزنی برگ در سه منطقه ارتفاعی پایین بند، میان بند و بالابند در هفت نهالستان حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ساری تولید و طبق برنامه تا پایان سال بین مردم توزیع خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ ساری در پایان اعلام کرد: اگر در حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی توجه نشود، امنیت زیستی با تغییرات آب و هوایی به مخاطره می افتد، تولید و کاشت درختان هم که هیچ گونه بار مالی و هزینه ای برای دولت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 10 هزار اصله نهال در مازندران

کاشت 10 هزار اصله نهال در مازندران