مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-23سياسي

واسطه خیر بودن کارکرد مهم خیریه ها است


قائم مقام کمیته امداد کشور که به استان ایلام سفر کرده است گفت: خیریه ها پشتیبانی کنندگان دولت، دستگاه های حمایتی و کمیته امداد در فرایند خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

- جعفر صباغیان در همایش تجلیل از موسسات خیریه ،مراکز نیکوکاری و تشکلهای مردمی استان ایلام که تحت عنوان همایش بهار آوران برگزار شد بیان کرد: کار ارزشمند خیرین در خدمت رسانی به نیازمندان جامعه از مصادیق بارز کار جهادی و فرهنگ بسیجی است.

وی افزود: به لحاظ اینکه خیریه ها مشکلات مردم را با تمام وجود لمس می کنند خدمات آنان برگرفته از خصلت و فرهنگ بسیج و فعالیتهای مردمی است.

صباغیان با بیان اینکه واسطه خیر بودن بین فقرا و توانمندان یکی از مهم ترین ویژگی های خیریه ها و تشکل های مردمی است تصریح کرد: منشأ تمام اقدامات و خدمات خیرین خلوص نیت و برگرفته از آموزه های دین مبین اسلام است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مرکز نیز در این همایش گفت: کمیته امداد همواره پشتیبان و حامی خیرین و موسسات خیریه بوده و کمیته امداد هیچ وقت خیرین را رقیب خود ندانسته و به آنان به عنوان پشتیبان نگاه می کند.

آسوده با بیان اینکه تجلیل از خیریه ها و موسسات به عنوان یک برنامه مدون در کمیته امداد تاکنون در هشت استان کشور برگزار شده است گفت: این همایش تا پایان سال در بقیه استانهای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واسطه خیر بودن کارکرد مهم خیریه ها است

واسطه خیر بودن کارکرد مهم خیریه ها است