مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 19:452023-11-23سياسي

نگاه دولت به مسائل کارگری و کارفرمایی با اولویت رونق تولید است


مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع امنیت شغلی، گفت: نگاه دولت به مسائل کارگری و کارفرمایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدفخرالدین نژادموسوی عصر امروز در کارگاه آموزشی سازمان های کارگری و کارفرمایی ویژه کارشناسان استان های مازندران و گلستان اظهار کرد: پایه و ستون قانون کار، سازمان های کارگری و کارفرمایی هستند.

وی با اشاره به اینکه در تمام سرفصل های قانون کار پای کارگر، کارفرما و تشکل های مرتبط آن در میان است، تصریح کرد: درک درست از نقش کارگران و کارفرمایان در توسعه کشور مقوله مهمی است که به هر دوی آن باید توجه شود.

مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آموزش را یکی از ابزارهای توانمندسازی برشمرد و افزود: آموزش اثرات بسیار زیادی در ابعاد فردی و اجتماعی بشریت دارد و موجب بروز خلاقیت ها می شود.

این مسوول با تاکید بر به امنیت شغلی بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع امنیت شغلی را به طور جدی دنبال می کند و از سال گذشته در قالب گفت وگو با شرکای اجتماعی در سطح عالی جلساتی را برگزار کردیم و تلاش هایی در جهت اصلاح قوانین و مقررات در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دولت به مسائل کارگری و کارفرمایی با اولویت رونق تولید است

نگاه دولت به مسائل کارگری و کارفرمایی با اولویت رونق تولید است