مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-09سياسي

رهایی از چوبه دار به حرمت حضرت زهرا(س)


در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم»؛دو محکوم به قصاص نفس، در شهرستان آمل از دار مجازات رهایی یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در راستای پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم دو محکوم به قصاص نفس، در شهرستان آمل  از دار مجازات رهایی یافتند.

  رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم و با تلاش های مستمر اعضاء و کارکنان شعبه ی صلحی شورای حل اختلاف مستقر در زندان و پیگیری های مداوم دادستان محترم عمومی و انقلاب و مسوولین زحمتکش زندان آمل و نیز همکاری و مساعدت خیران آملی، گذشت و رضایت اولیای دم مقتول، اخذ شده و به همین لحاظ، دو محکوم به قصاص نفس، از دار مجازات رهایی یافتند.

حجت اسلام محمدصادق اکبری افزود: اجرای دقیق سیاست های ابلاغی از سوی مرکز حل اختلاف، نظیر؛ پویش های مناسبتی منتهی به تحقق مصالحه در پرونده های متعدد و نهایتاً آزادی زندانیان، از مهمترین دستاوردهای اعضای محترم شعب شوراهای حل اختلاف سراسر استان بوده است.

  رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص عفو و گذشت، از اقدام انسان دوستانه ی خانواده ی آن مرحوم که با گذشت و اعلام رضایت، زمینه ی توسعه و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه را فراهم آوردند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از چوبه دار به حرمت حضرت زهرا(س)

رهایی از چوبه دار به حرمت حضرت زهرا(س)