مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-25بين الملل

دولت رام الله توقف حملات به نوار غزه و کرانه باختری را خواستار شد


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین : ما اسراییل را مسؤول بازگشایی گذرگاه ها جهت انتقال کمک ها به غزه و ایجاد فرصتی برای ساکنان غزه جهت بازگشت آزادانه به خانه هایشان در شمال این منطقه می دانیم.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین : ما اسراییل را مسؤول بازگشایی گذرگاه ها جهت انتقال کمک ها به غزه و ایجاد فرصتی برای ساکنان غزه جهت بازگشت آزادانه به خانه هایشان در شمال این منطقه می دانیم.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن درخواست برای توقف همه جانبه حملات به غزه و کرانه باختری اشغالی و نیز یورش های نیروهای اشغالگر و شهرک نشین ها، ایجاد جبهه ای بین المللی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین و عضویت کامل آن در سازمان ملل را خواستار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) امروز شنبه به نقل از محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: ما خواستار توقف همه جانبه حملات علیه مردممان در غزه و کرانه باختری و توقف یورش های نیروهای اشغالگر و شهرک نشین ها هستیم.

  اشتیه در ادامه اظهار کرد: ما اسراییل را مسؤول بازگشایی گذرگاه ها جهت انتقال کمک ها به غزه و ایجاد فرصتی برای ساکنان غزه جهت بازگشت آزادانه به خانه هایشان در شمال این منطقه می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رام الله توقف حملات به نوار غزه و کرانه باختری را خواستار شد

دولت رام الله توقف حملات به نوار غزه و کرانه باختری را خواستار شد