مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 00:252023-11-24ورزشي

امام جمعه رشت : گرد چاله های باقی مانده از دوران استعمار پهلوی هنوز باقی مانده


جمهوری اسلامی در حال تلاش در مسیر اقتصادی است اما گرد چاله های باقی مانده از دوران استعمار پهلوی هنوز باقی مانده که برطرف کردن این مشکلات تلاش فراوان می خواهد.

- امام جمعه رشت :جمهوری اسلامی در حال تلاش در مسیر اقتصادی است اما گرد چاله های باقی مانده از دوران استعمار پهلوی هنوز باقی مانده که برطرف کردن این مشکلات تلاش فراوان می خواهد.

 امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جبهه مقاومت از بسیج الگو گیری کرده است، گفت: بیداری ملت های دنیا سبب نابودی رژیم اسراییل می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان پیر جماران است لذا همواره بسیج افتخار ایران اسلامی بوده تا جایی که جبهه مقاومت از آن الگو گرفته است.

  وی افزود: جمهوری اسلامی در حال تلاش در مسیر اقتصادی است اما گرد چاله های باقی مانده از دوران استعمار پهلوی هنوز باقی مانده که برطرف کردن این مشکلات تلاش فراوان می خواهد.

   فلاحتی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به تولیدات ملی دغدغه مند هستند، گفت: اگر به مانند تعصب به برخی نام های پرآوازه ورزشی توسط جوانان به کالاهای ملی تعلق و تعصب صورت بگیرد چرخه اقتصاد متفاوت تر نسبت به امروز پیش می رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت : گرد چاله های باقی مانده از دوران استعمار پهلوی هنوز باقی مانده

امام جمعه رشت : گرد چاله های باقی مانده از دوران استعمار پهلوی هنوز باقی مانده