مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-15فرهنگي

اعلام داوران بخش علمی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر


دبیرکل جشنواره شانزدهم با صدور احکامی داوران بخش علمی (دانش هنرهای تجسمی) این رویداد هنری را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امیر عبدالحسینی، دبیرکل جشنواره شانزدهم با صدور احکامی مجزا زهرا رهبرنیا، خشایار قاضی زاده و هادی بابایی را به عنوان داوران بخش علمی (دانش هنرهای تجسمی) این رویداد معرفی کرد.

زهرا رهبرنیا متولد 1339، دارای مدارک کارشناسی ارتباط تصویری از دانشگاه هنر، کارشناسی ارشد تصویرگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دکتری پژوهش هنر از دانشگاه الزهرا(س) است.

او همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) بوده و در کارنامه اش، سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی گوناگونی دیده می شود که ازجمله آنها می توان به عضویت در گروه هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر، ریاست دانشکده هنر دانشگاه الزهرا(س)، عضو کمیته برنامه ریزی دانشکده هنر دانشگاه الزهرا(س) و.

اشاره کرد.

رهبرنیا در طول سال های گذشته همواره به تدریس، تحقیق و پژوهش در عرصه های گوناگون هنری اشتغال داشته و علاوه بر تالیف چندین کتاب نظیر فرهنگ واژه های هنرهای تجسمی، تحولات نمایشگاهی هنرها در سایه نظریه های یادگیری و.

مقالات گوناگونی را نیز در مجلات و نشریات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسانده است که ازجمله آنها می توان به کریپتوآرت؛ آمیختگی بین هنر و فناوری بلاکچی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام داوران بخش علمی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

اعلام داوران بخش علمی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر