مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-04سياسي

لبخند نگاه در جزایر خلیج فارس +عکس


طرح لبخند نگاه بهانه ای برای ارائه خدمات چشم پزشکی رایگان در لارک، هنگام و روستای سهیلی جزیره قشم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، گروه پزشکی جهادی منهاج و اتحادیه عینک سازان و عینک فروشان تهران در اردوی 5 روزه ای به جزایر خلیج فارس، مردم این مناطق را به لبخند نگاه میهمان کردند.

جواد رجایی، نماینده اتحادیه عینک سازان و عینک فروشان تهران و گروه پزشک جهادی منهاج از خدمات رسانی به افراد محروم روستای لارک، هنگام و روستای سهیلی خبرداد و گفت: طرح لبخند نگاه باهمکاری گروه جهادی منهاج برای ارائه خدمات به افراد نیازمند به تعیین نمره چشم و دریافت عینک انجام پذیرفت.

  فریم دلخواه برای کودکان وی افزود: مراجعان توسط دکتر مختاریان، متخصص بینایی سنجی معاینه شده و درصورتی که نیاز به عینک داشته باشند به ما ارجاع داده می شوند تا از میان مدل عینک هایی که به همراه داریم فریم دلخواه را انتخاب کنند.

خیلی زود عینک ها را به مردم می رسانیم رجایی خاطرنشان ساخت: این عینک ها به تهران بازگردانده می شود تا در اسرع وقت ساخته شده و در اسرع وقت برای این عزیزان ارسال شود و به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این کسانی هم که نیاز به دریافت خدمات پزشگی تخصصی دارند با معرفی نامه به پزشک مربوطه ارجاع داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخند نگاه در جزایر خلیج فارس +عکس

لبخند نگاه در جزایر خلیج فارس +عکس