مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-12سياسي

قدردانی فرزند شهید صیاد شیرازی از برگزاری دادگاه برای منافقین


فرزند شهید صیاد شیرازی از برگزاری دادگاه منافقین اعلام خرسندی کرد و گفت: این دادگاه بعد از 44 سال تشکیل شده و حرکت خوبی است که انجام می شود و از قوه قضاییه تشکر می کنم.

- فرزند شهید صیاد شیرازی از برگزاری دادگاه منافقین اعلام خرسندی کرد و گفت: این دادگاه بعد از 44 سال تشکیل شده و حرکت خوبی است که انجام می شود و از قوه قضاییه تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزند شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران حاضر در جلسه دادگاه منافقین، گفت: برگزاری این دادگاه، کار ارزنده و خوبی است که برای دفاع از حقوق خانواده های معزز شهیدان ترور و اهمیت جریان منافقین و مجاهدین خلق شروع شده است.

وی افزود: بعد از 44 سال این دادگاه تشکیل شده و حرکت قوی و حقوقی خوبی است که انجام می شود و از قوه قضاییه تشکر می کنم، ان شاءالله به نحو احسن پیش برود.

فرزند شهید صیاد شیرازی افزود: همچنان که در دادگاه اعلام کردیم و حال هم اعلام می کنیم، محکومیت کامل جریان منافقین و مجاهدین خلق و دستگیری عوامل تروریستی آنها را خواستاریم زیرا کماکان برخی پرونده های این گروهک تروریستی مفتوح است از جمله پرونده پدر بزرگوارم شهیدسپهبد صیاد شیرازی و دیگر شهدای ترور.

وی گفت: پرداخت خسارات مادی و معنوی که به خانواده شهدای عزیز و نظام جمهوری اسلامی وارد شد را مطالبه کرده و می کنیم و وظیفه و تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرزند شهید صیاد شیرازی از برگزاری دادگاه برای منافقین

قدردانی فرزند شهید صیاد شیرازی از برگزاری دادگاه برای منافقین