مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-10سياسي

اگر کارآفرینان همت نکنند، بار کاهش فقر بر دوش نظام و حاکمیت است


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در نظام جمهوری اسلامی حاکمیت وظیفه دارد به رفع مشکلات محرومان بپردازد و برای توانمندسازی محرومان اقدام کند اما اگر خیرین و مردم پای کار نباشند کمیته امداد باید همه خدمات را ارائه دهد.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در نظام جمهوری اسلامی حاکمیت وظیفه دارد به رفع مشکلات محرومان بپردازد و برای توانمندسازی محرومان اقدام کند اما اگر خیرین و مردم پای کار نباشند کمیته امداد باید همه خدمات را ارائه دهد.

حبیب الله آسوده در همایش تجلیل از مؤسسه های خیریه و گروه های جهادی خوزستان که امروز (19 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم امر پیش بَرنده پیشرفت جامعه است و بدون حضور و مشارکت مردم جامعه پویا شکل نمی گیرد.

اگر حضور و مشارکت پویای مردم نباشد حتی اگر دولت ها اقدام کنند، فقر کاهش پیدا نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کمیته امداد به عنوان یک نهاد تنظیم گیر و تسهیلگر، یک راهور خیر و احسان در جامعه است اما نقش آفرینان آن مردم هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دست ارزش آفرینان و کارآفرینان که در جامعه کار و ارزش خلق می کنند و جامعه را به سمت پویایی و اقتصاد می برند تا فقر کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر کارآفرینان همت نکنند، بار کاهش فقر بر دوش نظام و حاکمیت است

اگر کارآفرینان همت نکنند، بار کاهش فقر بر دوش نظام و حاکمیت است