مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:152023-11-22اجتماعي

راه اندازی مرکز جامع سنجش و اختلالات یادگیری عشایر در فارس


مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس از راه اندازی مرکز جامع سنجش و اختلالات یادگیری عشایر به صورت سیار برای نخستین بار در کشور در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس از راه اندازی مرکز جامع سنجش و اختلالات یادگیری عشایر به صورت سیار برای نخستین بار در کشور در این استان خبر داد.

میثم رضازاده چگینی امروز، اول آذرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینکه آموزش و پرورش عشایری تلاش می کند تا بتواند خدماتی به حد وسع خویش به جامعه عشایر استان ارائه دهد، افزود: با کمک و مساعدت سپاه ناحیه عشایری استان، اداره کل امور عشایر استان فارس، بیمه روستایی و عشایری استان، اداره کل دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی پزشکی رزمایش سراسری خدمت به جامعه عشایری را طی هفته بسیج در استان اجرا می کنیم.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس با بیان اینکه جامعه مخاطب این نهاد عشایر سراسر استان فارس هستند، گفت: هر نهادی بر اساس ظرفیت هایی که دارد در رزمایش مذکور برای خدمت رسانی به جامعه عشایر کمک می کند و در همین راستا و در قالب رزمایش مذکور در روز شنبه، 4 آذر ماه تجهیزات مورد نیاز عشایری به ارزش 15 میلیارد تومان میان عشایر تمام نقاط استان توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز جامع سنجش و اختلالات یادگیری عشایر در فارس

راه اندازی مرکز جامع سنجش و اختلالات یادگیری عشایر در فارس