مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-13سياسي

سقف بلند کمیته امداد لرستان بر سر مددجویان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در سال های اخیر 5 هزار و 500 واحد مسکونی را کمیته امداد استان تکمیل و بیش از نیمی از آن را تحویل داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جلال شیخ پور ظهر امروز در آیین تجلیل از موسسات خیریه و تشکل های مردمی که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه ای که زندگی می کنیم به فضل خدا و طینت و فطرت پاک مردم ایران، خاصه مردم لرستان در جامعه کار خیر انجام می شود و حیات، بقا، عزت و نشاط جامعه در این کارها تعریف می شود.

وی افزود: در جاهای مختلف شاهد حضور اجتماعی آحاد جامعه بودیم، افرادی که در ظاهر فکر نمی کنید اهل کار خیر باشند اما در عمل، رفتار و طینت فعالیت هایی خیر انجام می دهند که جلوه هایی از بزرگی است، اگر در قرآن بیش از 180 مرتبه کلمه خیر جاری می شود عمل آن در جامعه ماکاملا مشخص و قابل رویت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ضمن تشکر از موسسات خیریه و مردم بیان کرد: همه ما در کنار هم به دنبال ترویج فرهنگ حسنه انفاق و نیکوکاری هستیم که چکیده رفتار دینی در دل آن تعریف شده است.

وی خاطر نشان کرد: موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری یا گروه جهادی به عنوان افراد آرم دار در جامعه فعالیت می کنند که منشا اثر و رفع گرفتاری هستند و چه بزرگانی که تربیت کننده و ترویج دهنده این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف بلند کمیته امداد لرستان بر سر مددجویان

سقف بلند کمیته امداد لرستان بر سر مددجویان