مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-28سياسي

برگزاری کارگاه های تخصصی برای مدیران و مربیان کودکستان های خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ضرورت گسترش نظارت ها بر کودکستان ها، از تسریع در صدور مجوز تاسیس این مراکز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ضرورت گسترش نظارت ها بر کودکستان ها، از تسریع در صدور مجوز تاسیس این مراکز خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک که امروز (7 آذرماه) برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به ابعاد مختلف فعالیت کودکستان ها، اظهار کرد: افزایش تنوع فعالیت ها موجب گسترش فعالیت های کودکستان ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه صدور مجوزها و درخواست های تاسیس کودکستان ها تسریع خواهد شد، افزود: نظارت مستمر بر کودکستان ها، یک اصل اساسی است و در این خصوص باید اجرای بازدیدهای دوره ای و مرحله ای با حضور تیم های تخصصی از حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی از کودکستان ها به صورت جدی دنبال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای کارگاه های تخصصی ویژه مدیران و مربیان کودکستان ها گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، کارگاه های تخصصی ویژه کتاب های تالیف شده کودکستان ها، با هدف ارتقای دانش فنی و تخصصی مدیران و مربیان کودکستان ها اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های تخصصی برای مدیران و مربیان کودکستان های خوزستان

برگزاری کارگاه های تخصصی برای مدیران و مربیان کودکستان های خوزستان