مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-20سياسي

مجمع خیرین مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: باید مجمع خیرین مبارزه با مواد مخدر را با کمک مردم و دستگاه های اجرایی راه اندازی تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی ولایتی پور امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیمروز که با حضور مسئولین شهرستان نیمروز برگزار شد اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و برخورداری از بیش از 1400 کیلومتر مرز آبی و خاکی ، همواره از این موهبت برخوردار بوده که کانال ارتباطی با سایر کشورها باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: اما این مرزهای مشترک علاوه بر یک فرصت ویژه برای توسعه منطقه، سیستان و بلوچستان را در معرض خطرات بسیاری از جمله قاچاق مواد مخدر قرار داده به همین دلیل مبارزه با این معضل خانمان سوز نیارمند اراده جمعی است و یکدستگاه و یا یک شخص نمی تواند به تنهایی مبارزه کند.

وی این مسئول بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد سنتی باعث شده که معتادین به مصرف مواد صنعتی روی آورده که این امر با وجود ناخالصی هایی که مواد صنعتی دارند تهدیدات جدیدی را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیرین مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

مجمع خیرین مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود