مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-09سياسي

اجرای احکام مربوط به زمین خواری در گیلان


اجرای احکام مربوط به حوزه زمین و زمین خواری باید توسط دستگاه های متولی سریعا عملی شود تا بازدارندگی لازم را در جامعه ایجاد کند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: اجرای احکام مربوط به حوزه زمین و زمین خواری باید توسط دستگاه های متولی سریعا عملی شود تا بازدارندگی لازم را در جامعه ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز شنبه 18 آذرماه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال با اشاره به ارزش بالای زمین در استان گیلان و اسناد مشاعی زمین ها که فاقد ارزش مالکیتی است، اظهار کرد: همین مورد از عوامل اختلافات ملکی فراوان در گیلان است و باید در کمیسیون رفع تداخلات با سرعت، دقت و به معنای واقعی حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه شورای حفظ حقوق بیت المال ابزاری برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه است، افزود: اجرای احکام مربوط به حوزه زمین و زمین خواری باید توسط دستگاه های متولی سریعا عملی شود تا بازدارندگی لازم را در جامعه ایجاد کند.

رییس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اجرای قانون حد نگار، گفت: چگونگی پیشرفت در اجرای قانون حد نگار تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید همواره در دستور کار جلسات حفظ بیت المال قرار گیرد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه سامانه ماهواره ای پنجره واحد را که هزینه بالایی برای آن در کشور انجام شده که بسیار کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای احکام مربوط به زمین خواری در گیلان

اجرای احکام مربوط به زمین خواری در گیلان